بروزترین وبلاگ فوتبال

نایب رئیس موناکو: با رونالدو دیدار کردم؛ اما خریدش غیرممکن بود

هیچ بندی نیست که به فالکائو اجازه دهد که بعد ازیک سال، موناکو را ترک کند. کاملا بی معناست که پروژه ای را برمحور یک بازیکن بسازی و بعد از اولین فصل حضور او را بفروشی

وادیم واسیلیف، نایب رئیس باشگاه موناکو در صحبت هایی اعلام کرده که در فصل بهار با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادریددیدار داشته ولی درعین حال تاکید کرد که آنها هیچ وقت تلاشی برای آغاز مذاکرات در راستای انتقال کریس به موناکو نداشته اند.

پیش از این گمانه زنی های مختلفی درمورد احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به این باشگاه فرانسوی و البته پاری سن ژرمن و منچستریونایتد به گوش می رسید ولی او در نهایت تصمیم به تمدید قراردادش با رئال مادرید گرفت و دراین تیم ماندگار شد.

دراین میان واسیلیف حالا گفته که در فصل بهار با کریس 28 ساله دیدار کرده و به این نکته اشاره کرد که گزینه انتقال او به باشگاه موناکو هیچ وقت مورد بررسی قرار نگرفته. به ویژه وقتی که سران این باشگاه مبلغ 60 میلیون یورو برای خرید رادامل فالکائو پرداخت کردند.

او در صحبت هایی گفت:« ما در ماه بهار با هم دیدار کردیم ولی راجع به انتقال کریس به موناکو حرفی نزدیم. چون او در آن برهه زمانی بازیکن رئال مادرید بود و در حال مذاکره برای تمدید قراردادش بود. در سوی دیگر ما نیز برروی خرید فالکائو کار می کردیم.»

واسیلیف در ادامه صحبت هایش به روزنامه اکیپ گفت:« ما می بایست واقع بین می بودیم؛ چون نمی توانستیم فالکائو و کریستیانو را با هم بخریم. قطعا دوست داشتیم که می شد هر دو را با هم داشته باشیم ولی در آن زمان ما پول زیادی خرج کرده بودیم و در آینده باید سرمایه گذاری مالی کمتری روی تیم انجام دهیم. نمی توانیم به این حجم پول خرج کردن ادامه دهیم. در آینده کمتر پول خرج می کنیم و تمرکزمان را روی آکادمی باشگاه قرار می دهیم. آکادمی فوتبال موناکو یکی از بهترین آکادمی های فوتبال در فرانسه است.»

او در ادامه صحبت هایش وجود هرگونه بندی در قرارداد فالکائو که به او در راستای جدایی از این تیم و انتقال به رئال مادرید کمک کند را تکذیب کرد:« هیچ بندی نیست که به فالکائو اجازه دهد که بعد از سال اول حضورش در اینجا، موناکو را ترک کند. این کاملا بی معناست که پروژه ای را برمحور یک بازیکن بسازی و بعد از اولین فصل حضور او در تیمت، به او اجازه جدایی بدهی.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل